Ordre
Vi tilbyder Mobilepay, Apple Pay, Google Pay, Visa og Mastercard.
Du tilføjer din vare(r) til indkøbskurven, Derefter skal du udfylde de informationer vi beder om for at kunne fortage købet. Her bliver du spurgt ind til følgende:
- Fuldenavn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail
- Vælge leveringstype
- Vælge betalingstype
Det er vigtigt, at du sørger for, at det er de korrekte informationer, du taster ind. Hvis ikke oplysningerne er korrekte, forbeholder vi os retten til ikke at dække eventuelle konsekvenser, der følger heraf.
Herfra kan du betale med følgende: Mobilepay, Apple Pay, Google Pay, Visa og Mastercard.
Så snart dit køb er gennemført, får du din ordrebekræftelse på e-mail. Hvis det skulle ske, at du ikke modtager en, kan du kontakte os på Hello@poshposh.dk Vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.
produkter
Ja vores glas kan godt tåle at komme i opvaskemaskinen, så det kan du roligt gøre. Da varmt glas kan være skrøbeligt, råder vi dig til, at de placeres forsigtigt i opvaskemaskinen.
Vi anbefaler dog, at du kun vasker dem på lave grader. Det skyldes, at vores glas ikke har dobbeltlag, hvorfor de ikke tåler for høj varme.
Ja, du kan nyde enhver former for drikkelse i glassene. Vi anbefaler dog, at der ikke hældes noget kogende i. Derudover kan vores glas blive varmt ved varme drikke, da det ikke har dobbeltvægge. Glasset bør derfor ikke blive fyldt helt op, så man stadig kan røre ved den øverste kant af glasset uden at brænde sig.
Vi lægger stor vægt på at sikre, at vores produkter når frem til dig i perfekt stand. Derfor bruger vi specielle emballagematerialer og teknikker til at beskytte produkterne under forsendelsen.
Hvis du modtager et beskadiget produkt, bedes du kontakte vores kundeservice på: Hello@poshposh.dk
Nej, vores glas er ikke egnet til hverken brug i mikrobølgeovnen eller oven.
Forsendelse & Levering
Vi benytter GLS som transportpartner.
Du kan enten bestille til hjemmelevering eller en
pakkeboks i nærheden af din bopæl.
Prisen på levering til pakkeboks er: fra 49 kr.
Prisen på hjemmelevering er: fra 65 kr.
Hvis du køber for over 699kr, får du fri fragt.
Den gennemsnitlige leveringstid er 1 - 3 hverdage, hvis varen er på lager. Derudover er din ordre normalt klar til afsendelse på under 24 timer på hverdage.
Du kan finde et mere præcist estimat for leveringstid i forsendelsesbekræftelsen, som du modtager via e-mail, så snart din ordre er på vej til dig.
Ja, det kan du. Når din ordre er blevet afsendt, vil du modtage en e-mail med et sporingslink fra GLS. Dette giver dig mulighed for at følge din pakke undervejs.
Hvis du har valgt hjemmelevering, men ikke er hjemme på leveringstidspunktet, vil GLS sende
dig en besked via mail eller telefon. Beskeden vil indeholde instruktioner om, hvor du kan hente pakken.
Hvis din pakke ikke er ankommet inden for den forventede leveringstid, bedes du kontakte vores kundeservice på Hello@poshposh.dk og så vil vi undersøge sagen for dig.
Returnering & Refusion
Du har en periode på 30 dage fra modtagelsen af din ordre til at anmode om en returnering.
Ønsker du at returnere et produkt købt hos PoshPosh, kan du kontakte os via følgende link: https://account.poshposh.dk/orders. Her bliver du videresendt til en side, hvor du skal logge ind på din kundekonto. Dette er for at gøre processen nemmere for dig som kunde.
Når vi har modtaget og godkendt din returanmodning, så vil du via din kundekonto modtage en returlabel. Prisen (49 kr.) for returlabel vil blive fratrukket fra det samlede ordrebeløb. Når produktet er modtaget – og hvis det lever op til vores betingelser – vil vi behandle din refusion inden for 14 dage.
Returneringen sker på egen regning.
Varen skal være i samme stand som ved modtagelsen. Det betyder, at den skal returneres i original emballage og pakkes forsvarligt, så den ikke går i stykker undervejs.
Hvis dette ikke er opfyldt, vil vi foretage en vurdering af, om varen har tabt værdi. Er førnævnte tilfældet, forbeholder vi os retten til ikke at godkende returneringen eller at modregne det returbeløbet.
Du har en periode på 30 dage fra modtagelsen af din ordre til at anmode om en returnering.
Ønsker du at returnere et produkt købt hos PoshPosh, kan du kontakte os via følgende link: https://account.poshposh.dk/orders. Her bliver du videresendt til en side, hvor du skal logge ind på din kundekonto. Dette er for at gøre processen nemmere for dig som kunde.
Når vi har modtaget og godkendt din returanmodning, så vil du via din kundekonto modtage en returlabel. Prisen (49 kr.) for returlabel vil blive fratrukket fra det samlede ordrebeløb. Når produktet er modtaget – og hvis det lever op til vores betingelser – vil vi behandle din refusion inden for 14 dage.
Returneringen sker på egen regning.
Efter vi har modtaget din returnering, tjekker vi hvilke varer der er returneret. Først herefter bekræfter vi modtagelsen af returneringen på mail. Derfor kan der gå op til 14 dage, før du modtager bekræftelse på din returnering med alle refusionsoplysninger.
Når vi har modtaget din returnering, tjekker vi, hvad du har sendt retur.
Der kan gå op til 14 dage, før vi bekræfter din returnering. Din returnering vil altid blive krediteret i henhold til den betalingsmetode, du valgte ved bestilling.
Ønsker du at returnere et produkt købt hos PoshPosh, kan du kontakte os via følgende link: https://account.poshposh.dk/orders. Her bliver du videresendt til en side, hvor du skal logge ind på din kundekonto. Dette er for at gøre processen nemmere for dig som kunde.
Når vi har modtaget og godkendt din returanmodning, så vil du via din kundekonto modtage en returlabel. Prisen (49 kr.) for returlabel vil blive fratrukket fra det samlede ordrebeløb. Når produktet er modtaget – og hvis det lever op til vores betingelser – vil vi behandle din refusion inden for 14 dage.
Returneringen sker på egen regning.
Reklamation
Vi beklager virkelig, hvis noget gik galt med din ordre! Hvis du modtager en forkert vare, bedes du kontakte vores kundeservice på Hello@poshposh.dk med ordrenummeret og beskrivelse af fejlen. Vi vil sørge for at rette op på situationen så hurtigt som muligt.
Desværre kan dette ske – selv med en omhyggelig forsendelse.
Vi vil gerne bede dig om at tage billeder af pakken og den defekte vare og sende det til vores kundeservice på Hello@poshposh.dk Vi vil sørge for at løse problemet og hjælpe dig med en passende løsning hurtigst mulig.
For at indgive en reklamation bedes du kontakte vores kundeservice på Hello@poshposh.dk og oplyse ordrenummeret samt beskrivelse af problemet eller manglen. Her skal du også vedhæfte billeder af skaden/manglen.
Vi vil undersøge din reklamation og vurdere, om den er berettiget. Dette kan inkludere at vi beder om flere billeder eller andre former for dokumentation.
Hvis din reklamation godkendes, har du mulighed for at få refunderet beløbet eller modtage en erstatning, såfremt varen er på lager.