1. Generelt
    Disse Vilkår & Handelsbetingelser gælder for alle køb foretaget på Poshposh.dk. Ved at foretage et køb accepterer du automatisk disse vilkår og forpligter dig til at overholde dem. Vi opfordrer dig til at læse betingelserne grundigt, inden du foretager et køb.
  1. Bestillinger
    2.1 Når du afgiver en bestilling via vores webshop, bekræfter du at alle oplysninger, du giver, er korrekte, aktuelle og komplette.
    2.2 Vi forbeholder os retten til at afvise eller annullere en ordre af enhver årsag, herunder men ikke begrænset til: varens tilgængelighed, tekniske problemer, tvivl om ordrens ægthed eller ugyldighed af betalingsmetoder.
  1. Priser og Betaling
    3.1 Alle priser på webshoppen er angivet i DKK og inkluderer 25% moms, medmindre andet er angivet.
    3.2 Betaling kan foretages via de angivne betalingsmetoder (Mobilepay, Visa & Mastercard og Apple Pay) på webshoppen. Betalingstransaktioner vil blive behandlet sikkert og fortroligt.
    3.3 Du bekræfter, at du har ret til at bruge den valgte betalingsmetode og at oplysningerne er korrekte.
    3.4 Der tages forbehold for indtastningsfejl og udsolgte varer. Produktfotos er vejledende, da farver kan afvige fra varens faktiske udseende.
    3.5 Pengene bliver først trukket når ordren er afsendt fra vores lager.

4. Levering
4.1 Vi bestræber os på at levere bestilte varer inden for den angivne leveringstid (1-4 dage). Leveringstiden kan variere afhængigt af din placering og produktets tilgængelighed. Skulle nogle varer uheldigvis være udsolgt, vil du hurtigt få besked herom. Der kan være forskellige grunde til at en vare ikke er på lager.

NB! Vi tager forbehold for forsinkelser hos GLS, perioder vi har ekstreme travlt samt for udsolgte og udgåede varer.
4.2 Vi sender automatisk bekræftelse via e-mail, når din ordre afsendes.
4.2 Alle pakker sendes med GLS til nærmeste pakkeshop.
4.3 Alle forsendelser sendes som pakke, så det er muligt at spore pakken, hvis der skulle opstå problemer. Skulle dine varer bliver beskadiget under leveringen, skal du kontakte PoshPosh (os) og GLS for at gøre opmærksom på, at din pakke er blevet beskadiget under fragten.

5. Returnering og Refusion
5.1 Du har ret til at returnere varer inden for 30 dage efter modtagelsen. Varerne skal returneres i original stand og skal være forsvarligt indpakket i originale emballage.
5.2 For returneringer og refusioner bedes du følge vores angivne retningslinjer og udfylde den nødvendige dokumentation.

Vores retningslinjer for returneringer
5.3 Du har en periode på 30 dage fra modtagelsen af din ordre til at anmode om en returnering.

Ønsker du at returnere et produkt købt hos PoshPosh, kan du kontakte os via følgende link: https://account.poshposh.dk/orders. Her bliver du videresendt til en side, hvor du skal logge ind på din kundekonto. Dette er for at gøre processen nemmere for dig som kunde.

Når vi har modtaget og godkendt din returanmodning, så vil du via din kundekonto modtage en returlabel. Prisen (49 kr.) for returlabel vil blive fratrukket fra det samlede ordrebeløb. Når produktet er modtaget – og hvis det lever op til vores betingelser – vil vi behandle din refusion inden for 14 dage.

Udgifter til returnering af varer påhviler kunden.

5.4 Ikke afhentede pakker
5.4.1 Får du ikke afhentet din pakke i pakkeshoppen indenfor 10 dage, vil pakken blive sendt retur til os. De 65 kr det koster for os, at pakken sendes retur, vil blive fratrukket dit returbeløb.

Returadresse:
PoshPosh Living ApS, Mosevej 47C, 6760 Ribe.

6. Reklamationsret
Som forbruger har du 2 års reklamationsret fra købsdatoen, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen – afhængigt af den konkrete situation.

Dette betinger naturligvis, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Reklamationsprocedure:

Hvis du ønsker at reklamere over en vare købt hos PoshPosh Living, kan du sende os en skriftlig reklamation på Hello@poshposh.dk

Af hensyn til hurtigere sagsbehandling bedes du vedlægge faktura eller kopi af denne, samt en beskrivelse af fejlen eller manglen, så vender vi tilbage i løbet af et par dage.

Reklamationer over fejl ved en vare skal ske, inden for rimelig tid efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen.

  1. Ansvarsfraskrivelse
    7.1 Vi påtager os ikke ansvaret for skader eller tab, der opstår som følge af ukorrekt brug af vores varer.
  2. Personoplysninger
    8.1 Vi indsamler og bruger personlige oplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik. Ved at bruge webshoppen accepterer du vores privatlivspolitik.
  3. Ændringer af Betingelserne
    9.1 Vi forbeholder os retten til at ændre disse vilkår uden forudgående varsel. Ændringer vil træde i kraft ved offentliggørelse på webshoppen.