Refusionspolitik
Hos Posh Posh stræber vi efter at levere produkter af høj kvalitet og ønsker, at du som kunde skal være tilfreds med dit køb. Hvis du dog alligevel har et ønske om at returnere en vare – eller få refunderet et produkt, har vi følgende refusionspolitik:
Returret
Du har ret til at returnere et produkt inden for 30 dage fra datoen, hvor du har modtaget dit produkt. Ydermere, skal produktet være i ubrugt stand og i original emballage.
Reklamationsret
Du har 2 års reklamationsret gældende fra købsdatoen på produktet jf. gældende lovgivning. Dette betyder, at du har ret til at reklamere over eventuelle mangler eller defekter ved produktet i løbet af denne periode.
Returprocedure
Ønsker du at returnere et produkt købt hos PoshPosh, kan du kontakte os via følgende link: https://account.poshposh.dk/orders. Her bliver du videresendt til en side, hvor du skal logge ind på din kundekonto. Dette er for at gøre processen nemmere for dig som kunde.
Reklamationsprocedure
Ønsker du at reklamere over et produkt købt hos PoshPosh, bedes du henvende dig til os på e-mail Hello@poshposh.dk med en skriftlig reklamation.
Reklamationer over fejl eller defekter ved en vare skal indsendes inden for rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen – eller burde have opdaget den.
I mailen bedes du oplyse dit ordrenummer, hvilken vare(r) reklamationen drejer sig om og hvad reklamationen er. For at lette processen beder vi dig vedhæfte et billede af reklamationen. Herefter vil vi foretage en vurdering af reklamationen hurtigst muligt og kontakte dig ift. det yderligere forløb.
Refusion
Når vi har modtaget og godkendt din returanmodning, så vil du via din kundekonto modtage en returlabel. Prisen (49 kr.) for returlabel vil blive fratrukket fra det samlede ordrebeløb. Når produktet er modtaget – og hvis det lever op til vores betingelser – vil vi behandle din refusion inden for 14 dage.
Refusion af reklamationer vil ske efter din henvendelse, og først efter at vi har foretaget en vurdering af produktet. Når du har modtaget en bekræftelse på, at reklamationen er godkendt, vil beløbet for den defekte vare bliver refunderet inden for 14 dage.
Bemærkninger
Vi dækker ikke omkostningerne ved returnering af produkter, medmindre produktet er beskadiget eller defekt ved modtagelsen.
For at være berettiget til en refusion, skal produktet være i samme stand, som du modtog det i – og det skal være i original emballage. Vi forbeholder os retten til at nægte refusion, hvis produktet ikke opfylder vores returpolitik.
Vi bestræber os på at sikre, at du er tilfreds med dine indkøb hos os. Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende vores refusionspolitik, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på Hello@poshposh.dk
PoshPosh Living ApS forbeholder sig ret til at ændre eller opdatere denne refusionspolitik uden varsel. Eventuelle ændringer vil træde i kraft fra datoen for opdateringen.
Ordre
Vi tilbyder Mobilepay, Apple Pay, Google Pay, Visa og Mastercard.
Du tilføjer din vare(r) til indkøbskurven, Derefter skal du udfylde de informationer vi beder om for at kunne fortage købet. Her bliver du spurgt ind til følgende:
- Fuldenavn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail
- Vælge leveringstype
- Vælge betalingstype
Det er vigtigt, at du sørger for, at det er de korrekte informationer, du taster ind. Hvis ikke oplysningerne er korrekte, forbeholder vi os retten til ikke at dække eventuelle konsekvenser, der følger heraf.
Herfra kan du betale med følgende: Mobilepay, Apple Pay, Google Pay, Visa og Mastercard.
Så snart dit køb er gennemført, får du din ordrebekræftelse på e-mail. Hvis det skulle ske, at du ikke modtager en, kan du kontakte os på Hello@poshposh.dk Vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.
produkter
Ja vores glas kan godt tåle at komme i opvaskemaskinen, så det kan du roligt gøre. Da varmt glas kan være skrøbeligt, råder vi dig til, at de placeres forsigtigt i opvaskemaskinen.
Vi anbefaler dog, at du kun vasker dem på lave grader. Det skyldes, at vores glas ikke har dobbeltlag, hvorfor de ikke tåler for høj varme.
Ja, du kan nyde enhver former for drikkelse i glassene. Vi anbefaler dog, at der ikke hældes noget kogende i. Derudover kan vores glas blive varmt ved varme drikke, da det ikke har dobbeltvægge. Glasset bør derfor ikke blive fyldt helt op, så man stadig kan røre ved den øverste kant af glasset uden at brænde sig.
Vi lægger stor vægt på at sikre, at vores produkter når frem til dig i perfekt stand. Derfor bruger vi specielle emballagematerialer og teknikker til at beskytte produkterne under forsendelsen.
Hvis du modtager et beskadiget produkt, bedes du kontakte vores kundeservice på: Hello@poshposh.dk
Nej, vores glas er ikke egnet til hverken brug i mikrobølgeovnen eller oven.
Forsendelse & Levering
Vi benytter GLS som transportpartner.
Du kan enten bestille til hjemmelevering eller en
pakkeboks i nærheden af din bopæl.
Prisen på levering til pakkeboks er: fra 49 kr.
Prisen på hjemmelevering er: fra 65 kr.
Hvis du køber for over 699kr, får du fri fragt.
Den gennemsnitlige leveringstid er 1 - 3 hverdage, hvis varen er på lager. Derudover er din ordre normalt klar til afsendelse på under 24 timer på hverdage.
Du kan finde et mere præcist estimat for leveringstid i forsendelsesbekræftelsen, som du modtager via e-mail, så snart din ordre er på vej til dig.
Ja, det kan du. Når din ordre er blevet afsendt, vil du modtage en e-mail med et sporingslink fra GLS. Dette giver dig mulighed for at følge din pakke undervejs.
Hvis du har valgt hjemmelevering, men ikke er hjemme på leveringstidspunktet, vil GLS sende
dig en besked via mail eller telefon. Beskeden vil indeholde instruktioner om, hvor du kan hente pakken.
Hvis din pakke ikke er ankommet inden for den forventede leveringstid, bedes du kontakte vores kundeservice på Hello@poshposh.dk og så vil vi undersøge sagen for dig.
Returnering & Refusion
Du har en periode på 30 dage fra modtagelsen af din ordre til at anmode om en returnering.
Ønsker du at returnere et produkt købt hos PoshPosh, kan du kontakte os via følgende link: https://account.poshposh.dk/orders. Her bliver du videresendt til en side, hvor du skal logge ind på din kundekonto. Dette er for at gøre processen nemmere for dig som kunde.
Når vi har modtaget og godkendt din returanmodning, så vil du via din kundekonto modtage en returlabel. Prisen (49 kr.) for returlabel vil blive fratrukket fra det samlede ordrebeløb. Når produktet er modtaget – og hvis det lever op til vores betingelser – vil vi behandle din refusion inden for 14 dage.
Returneringen sker på egen regning.
Varen skal være i samme stand som ved modtagelsen. Det betyder, at den skal returneres i original emballage og pakkes forsvarligt, så den ikke går i stykker undervejs.
Hvis dette ikke er opfyldt, vil vi foretage en vurdering af, om varen har tabt værdi. Er førnævnte tilfældet, forbeholder vi os retten til ikke at godkende returneringen eller at modregne det returbeløbet.
Du har en periode på 30 dage fra modtagelsen af din ordre til at anmode om en returnering.
Ønsker du at returnere et produkt købt hos PoshPosh, kan du kontakte os via følgende link: https://account.poshposh.dk/orders. Her bliver du videresendt til en side, hvor du skal logge ind på din kundekonto. Dette er for at gøre processen nemmere for dig som kunde.
Når vi har modtaget og godkendt din returanmodning, så vil du via din kundekonto modtage en returlabel. Prisen (49 kr.) for returlabel vil blive fratrukket fra det samlede ordrebeløb. Når produktet er modtaget – og hvis det lever op til vores betingelser – vil vi behandle din refusion inden for 14 dage.
Returneringen sker på egen regning.
Efter vi har modtaget din returnering, tjekker vi hvilke varer der er returneret. Først herefter bekræfter vi modtagelsen af returneringen på mail. Derfor kan der gå op til 14 dage, før du modtager bekræftelse på din returnering med alle refusionsoplysninger.
Når vi har modtaget din returnering, tjekker vi, hvad du har sendt retur.
Der kan gå op til 14 dage, før vi bekræfter din returnering. Din returnering vil altid blive krediteret i henhold til den betalingsmetode, du valgte ved bestilling.
Ønsker du at returnere et produkt købt hos PoshPosh, kan du kontakte os via følgende link: https://account.poshposh.dk/orders. Her bliver du videresendt til en side, hvor du skal logge ind på din kundekonto. Dette er for at gøre processen nemmere for dig som kunde.
Når vi har modtaget og godkendt din returanmodning, så vil du via din kundekonto modtage en returlabel. Prisen (49 kr.) for returlabel vil blive fratrukket fra det samlede ordrebeløb. Når produktet er modtaget – og hvis det lever op til vores betingelser – vil vi behandle din refusion inden for 14 dage.
Returneringen sker på egen regning.
Reklamation
Vi beklager virkelig, hvis noget gik galt med din ordre! Hvis du modtager en forkert vare, bedes du kontakte vores kundeservice på Hello@poshposh.dk med ordrenummeret og beskrivelse af fejlen. Vi vil sørge for at rette op på situationen så hurtigt som muligt.
Desværre kan dette ske – selv med en omhyggelig forsendelse.
Vi vil gerne bede dig om at tage billeder af pakken og den defekte vare og sende det til vores kundeservice på Hello@poshposh.dk Vi vil sørge for at løse problemet og hjælpe dig med en passende løsning hurtigst mulig.
For at indgive en reklamation bedes du kontakte vores kundeservice på Hello@poshposh.dk og oplyse ordrenummeret samt beskrivelse af problemet eller manglen. Her skal du også vedhæfte billeder af skaden/manglen.
Vi vil undersøge din reklamation og vurdere, om den er berettiget. Dette kan inkludere at vi beder om flere billeder eller andre former for dokumentation.
Hvis din reklamation godkendes, har du mulighed for at få refunderet beløbet eller modtage en erstatning, såfremt varen er på lager.