Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Refusionspolitik
Hos Posh Posh stræber vi efter at levere produkter af høj kvalitet og ønsker, at du som kunde skal være tilfreds med dit køb. Hvis du dog alligevel har et ønske om at returnere en vare – eller få refunderet et produkt, har vi følgende refusionspolitik:

Returret
Du har ret til at returnere et produkt inden for 30 dage fra datoen, hvor du har modtaget dit produkt. Ydermere, skal produktet være i ubrugt stand og i original emballage.


Reklamationsret
Du har 2 års reklamationsret gældende fra købsdatoen på produktet jf. gældende lovgivning. Dette betyder, at du har ret til at reklamere over eventuelle mangler eller defekter ved produktet i løbet af denne periode.

Returprocedure
Ønsker du at returnere et produkt købt hos PoshPosh, kan du kontakte os via følgende link: https://account.poshposh.dk/orders. Her bliver du videresendt til en side, hvor du skal logge ind på din kundekonto. Dette er for at gøre processen nemmere for dig som kunde.

Reklamationsprocedure
Ønsker du at reklamere over et produkt købt hos PoshPosh, bedes du henvende dig til os på e-mail Hello@poshposh.dk med en skriftlig reklamation.

Reklamationer over fejl eller defekter ved en vare skal indsendes inden for rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen – eller burde have opdaget den.  

I mailen bedes du oplyse dit ordrenummer, hvilken vare(r) reklamationen drejer sig om og hvad reklamationen er. For at lette processen beder vi dig vedhæfte et billede af reklamationen. Herefter vil vi foretage en vurdering af reklamationen hurtigst muligt og kontakte dig ift. det yderligere forløb.

Refusion
Når vi har modtaget og godkendt din returanmodning, så vil du via din kundekonto modtage en returlabel. Prisen (49 kr.) for returlabel vil blive fratrukket fra det samlede ordrebeløb. Når produktet er modtaget – og hvis det lever op til vores betingelser – vil vi behandle din refusion inden for 14 dage.

Refusion af reklamationer vil ske efter din henvendelse, og først efter at vi har foretaget en vurdering af produktet. Når du har modtaget en bekræftelse på, at reklamationen er godkendt, vil beløbet for den defekte vare bliver refunderet inden for 14 dage.

Bemærkninger
Vi dækker ikke omkostningerne ved returnering af produkter, medmindre produktet er beskadiget eller defekt ved modtagelsen.

For at være berettiget til en refusion, skal produktet være i samme stand, som du modtog det i – og det skal være i original emballage. Vi forbeholder os retten til at nægte refusion, hvis produktet ikke opfylder vores returpolitik.

Vi bestræber os på at sikre, at du er tilfreds med dine indkøb hos os. Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende vores refusionspolitik, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på Hello@poshposh.dk



PoshPosh Living ApS forbeholder sig ret til at ændre eller opdatere denne refusionspolitik uden varsel. Eventuelle ændringer vil træde i kraft fra datoen for opdateringen.

Ordre

produkter

Forsendelse & Levering

Returnering & Refusion

Reklamation